ქართულის, როგორც მეორე ენის, სწავლების ასპექტები და თანამედროვე რეალიები საქართველოში

Main Article Content

ზურაბ სანადირაძე
ირინე არჯევანიძე

ანოტაცია

ქართული ენის, როგორც მეორე ენის, შესწავლა მნიშვნელოვანი გამოწვევაა უცხოელებისა და არაქართული მოსახლეობისთვის. ამ პროცესში უმთავრესი ყურადღება ეთმობა ენის უნიკალურ მახასიათებლებს, როგორიცაა ქართული ენის ნაწილობრივ აგლუტინაციური სტრუქტურა, შედარებით რთული გრამატიკა, ფონეტიკური თავისებურებები და ორიგინალური ანბანი. სწავლების პროცესი მოითხოვს ინოვაციური მიდგომების გამოყენებას, როგორიცაა კომუნიკაციური მეთოდები, მულტიმედიური რესურსები და კულტურული ჩართულობა.


განსაკუთრებული ყურადღება ექცევა ენის პრაქტიკულ გამოყენებას რეალურ სიტუაციებში, როლური თამაშებისა და დიალოგური პრაქტიკის მეშვეობით.


ქართული ენის შესწავლის ეფექტიანობა მეტწილად დამოკიდებულია სწორ მეთოდოლოგიასა და ენობრივ გარემოზე, რაც ეხმარება ენის შემსწავლელებს არა მხოლოდ ენის ტექნიკურ შესწავლაში, არამედ მისი კულტურული მნიშვნელობის გააზრებაში.

საკვანძო სიტყვები:
ქართული ენა, მეორე ენა, გრამატიკა, ანბანი, კომუნიკაციური მეთოდები, კულტურული ჩართულობა, სწავლების მეთოდიკა
გამოქვეყნებული: Dec 29, 2024

Article Details

გამოცემა
სექცია
ჰუმანიტარული და სოციალური მეცნიერებების მიმართულება